DIGITAL PRIMITIVES


(USA)

טריו האלטרנטיב- ג'אז מניו יורק, חוזר לישראל בתחילת מאי לסיבוב הופעות.

DIGITAL PRIMITIVES הוא הרכבם של המתופף צ'אד טיילור (CHICAGO UNDERGROUND), הסקסופוניסט אסיף צחר (WILLIAM PARKER, HAMID DRAKE) ובונה הכלים הייחודיים והזמר קופר מור. השלושה, ששיתפו פעולה בשלל הרכבים לאורך השנים, חברו יחדיו לפני כשנה והחלו להופיע תחת השם DIGITAL PRIMITIVES. ד'יג'יטל פרימיטיבז הספיקו להופיע בשנה האחרונה ברחבי ארה"ב, איטליה, ישראל וצרפת ולהקליט אלבום הנושא את אותו השם. לתל אביב תגיע השלישייה היישר מהופעתם בפסטיבל הנחשב ALL TOMORROW’S PARTIES שם יופיעו לצד אומנים כניק קייב, ספיריטיואליזד ועוד.

הסאונד של דיג'יטל פרימיטיבז, כשמם כן הוא, מצליח לחבר בין אנרגיות קדמוניות ושורשיות הבאות לידי ביטוי בכלים שבונה קופר מור, ביניהם MOUTH BOW (קשת פה), DIDDLEY BO (בס הקשה בעל מיתר אחד), בנג'ו נטול שריגים ועוד, ובין צליל חדשני המחבק בחום ובהרמוניה סגנונות מוסיקליים של המאה האחרונה כרוק אלטרנטיבי וג'אז. התוצאה היא מופע של אנרגיות סוערות ואוסף מקצבים סוחפים שמשרטטים בקווים אמוציונאליים ברורים גם את האמירה הפוליטית של השלושה.

מן הביקורת:
"לא הייתי בונה על לשמוע משהו כמו זה בעתיד הקרוב, נכון לעכשיו, מדובר בדבר הרענן ביותר בסביבה".
בראיין מורטון, WIRE
"האלבום הזה סותם את הגולל על הדיון באשר לרלוונטיות של המוסיקה המאולתרת ומוכיח מעל לכל ספק כי המילה האחרונה רחוקה מלהיאמר".
דרק טיילור, BAGATELLEN

DIGITAL PRIMITIVES יגיעו לישראל ל-6 הופעות:
יום שלישי, ה-01/05 בשעה 21:30 במועדון ה-BEAT בחיפה.
יום רביעי, ה-02/05 בשעה 21:00 ובשעה 23:00 במועדון לבונטין 7 בת"א.
יום חמישי, ה-03/05 בשעה 21:00 במוזיאון ישראל בי-ם.
יום שישי, ה-04/05 בשעה 21:00 במועדו לבונטין 7 בת"א.

לתאום ופרטים נוספים:
תכלת סמל
tcheletsemel@gmail.com

No comments: