פסטיבל קלאסיקאמרי

פסטיבל קלאסיקאמרי יתקיים באילת זו השנה התשיעית
ביוזמת התזמורת הקאמרית הישראלית ורשת מלונות ישרוטל

לאור הביקוש הרב, האירוע יתקיים השנה לראשונה בשני מועדים,
ב- 25-27 בינואר, ימים חמישי - שבת וב- 31 בינואר עד ה- 3 בפברואר, ימים ד' - שבת

פסטיבל קלאסיקאמרי, הפסטיבל הבינלאומי למוזיקה קלאסית מיסודן של התזמורת הקאמרית הישראלית ורשת מלונות ישרוטל, יתקיים באילת זו השנה התשיעית ברציפות. במהלך השנים צבר הפסטיבל קהל נאמן, הפוקד אותו דרך קבע, מדי שנה. כך, בעקבות הביקוש הרב, יתקיים הפסטיבל
השנה בשני סופי שבוע: הראשון שבהם ב- 25-27 בינואר, השני ב- 31 בינואר-3 בפברואר.

בפסטיבל התשיעי יופיעו עם התזמורת הקאמרית הישראלית, בניהולו האמנותי של גיל שוחט, מוזיקאים בינלאומיים וישראלים ב- 15 קונצרטים ואירועים מיוחדים. הפסנתרן ניקולאי פטרוב, מנהלו המוסיקלי של פסטיבל קרמלין הבינלאומי לאמנויות ופרופסור בקונסרבטוריון של מוסקבה, ינגן בשני מועדי הפסטיבל.
במועד הראשון של הפסטיבל יתארח המנצח ההונגרי גאבור הולרונג, זוכה פרס ליסט לאמנויות לשנת 2002 ומנצחה הקבוע של המקהלה האקדמית של בודפשט.
במועד השני של הפסטיבל, יתארח בפסטיבל המנצח מנדי רודן, חתן פרס ישראל למוזיקה.
זמרת המצו-סופרן האמריקאית דבורה בראון תתארח גם היא במועד השני של הפסטיבל. בראון הופיעה בלמעלה מ- 50 מדינות, הקליטה 11 אלבומים והשתתפה בעשרות הקלטות כסולנית אורחת.
בין האמנים הישראלים שיתארחו בפסטיבל נמנים שלישיית יובל, הפסנתרנית דוראל גולן, נגן הבנדוניאון אדוארדו אברמסון, זמרות הסופרן מריה קבלסקי ותמר קלינברגר, הפסנתרן לאוניד פטשקה, הסקסופוניסט אלברט פיאמנטה ורבים אחרים.
לדברי גיל שוחט, המנהל האמנותי והמנצח הראשי של התזמורת הקאמרית הישראלית, "כל תוכנית בפסטיבל נבנתה במחשבה עמוקה ומתוך רצון להתאים את תכניו לאוירה הקסומה בפסטיבל ולאהבותיו של הקהל הנאמן. כך, לצד יצירות נבחרות של מוצרט, בטהובן, שוברט וברהמס, כוללת התוכנית גם מפגשים עם ג'אז, מוסיקת עולם, לדינו ושנסונים".

הקונצרטים יתקיימו בכל שעות היום במלונות ישרוטל רויאל ביץ', ישרוטל רויאל גארדן וישרוטל המלך שלמה.
חבילות האירוח במלונות ישרוטל השונים כוללות אירוח על בסיס לינה וארוחת בוקר לזוג ל-3 לילות, וכרטיסים לכל הקונצרטים.
טלפון להזמנות: 1-800-800-808

No comments: